چگونه عمر رنگ مو هایمان را زیاد کنیم ؟

ساخت وبلاگ

چطور عمر رنگ موهایمان را زیاد کنیم

بانوان علاقمند به استفاده از رنگ های متنوع برای موهایشان هستند ، و در این راه رنگ های مختلف  از مارک های گوناگون را امتحان می کنند . در این راه مهم ترین دغدغه ای که دارند انتخاب مارک خوب است تا رنگ موهایشان برای مدت زیادی دوام بیاورد و زود از بین نرود اما باید بدانیم که راه های خیلی ساده برای محافظت از رنگ  است  ما در اینجا به چند روش ساده در نگهداری رنگ  اشاره میکنیم .

۱ – موهایتان را هر روز با شامپو نشویید .

محقق المانی استله بامهازر می گوید : نیازی نیست که هر روز موهایتان را با شامپو بشویید . در ریشه مو چربی های بسیار ارزشمندی وجود دارد که با هر بار شستشو از بین می رود و با از بین رفتن چربی مو ، رنگ مو نیز کم رنگ تر می شود . برای همین نیاز به استفاده از شامپو روزانه نیست و می توانید موهای خود را با شامپوهای خشک گیاهی شستشو دهید . همچنین این محقق ادامه میدهد اگر از افرادی هستید که به شستن موهایتان حساس هستید فقط پوست سر را بشویید و به موهایتان شامپو نزنید .

۲ –  از محصولات صحیح استفاده کنیم .

ریتا هازن متخصص رنگ مو میگوید : بسیاری از اوقات ، رنگ پریدگی موهایمان کاملا طبیعی است ولی  باز هم موهایمان با طراوت دیده نمی شود که اگر از محصولات مناسب استفاده نکنید این مشکل تشدید نیز می شود . او ادامه میدهد وقتی موهایتان را رنگ کردید حتما از شامپو و نرم کننده های مخصوص موهای  رنگ شده استفاده کنید .چون استفاده از شامپو مخصوص موهای رنگ شده بسیار مهم است و شامپوهای معمولی برای موها خیلی قوی است و رنگ موها را از بین می برد .

۳ – با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید .

استیت یکی دیگر از محققان رنگ مو می گوید : قبل از ورود به استخر موهایتان را با اب شهری یا معدنی خیس کنید . این کار باعث می شود گیسوان شما اب شهری یا معدنی را به خود جذب کند و اجازه نفوذ کلر درون اب استخر را  به موهای شما ندهد.

۴ – از سرما و گرمای بیش از اندازه خودداری کنید

کوبلر می گوید : موهایتان را با آب ولرم شستشو دهید تا رنگش برای مدت زیاد با دوام باشد و در اخر سر با اب خنک موهایتان را بشویید تا درخشان شود .

۵ –  از رنگ کردن زیادی موهایتان خودداری کنید .

هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کنید یا سشوار بکشید موهایتان مواد مغذی زیادی را از دست می دهد . به همین دلیل استفاده از نرم کننده ها برای به دست اوردن مواد مغذی بسیار مهم است . برای این منظور میتوانید از ماسک مو ، سرم مو یا روغن مو استفاده کنید . این محصولات را می توانید شب استفاده کنید و تا صبح روی موهایتان نگه دارید این عمل مانند ان است که یک مرطوب کننده به موهایتان زده اید .

۶ – رنگ موهایتان را جلا دهید .

وقتی موهایتان را رنگ میزنید تا نوبت دیگر به سالن های ارایشی بروید و موهایتان را جلا بدهید .

۷-  موهایتان به ضد افتاب نیاز دارند .

چون اشعه های خورشید باعث کم رنگ شدن رنگ مو می شود باید از محصولاتی استفاده کنید که موهای شما را در برابر  UV  محافظت کند به همین منظور وقتی میخواهید چند ساعت بیرون از منزل باشید بهتر است از روغن هایی که موهایتان را درخشان نگه می دارد استفاده کنید .

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : رنگ مو,چطور عمر رنگ مو را زیاد کنیم,محافظت از رنگ مو,روش های محافظت از رنگ مو,عمر رنگ مو,ماندگاری رنگ مو,چطور عمر رنگ مو را زیاد کنیم, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1048 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1393 ساعت: 18:36